Wyposażenie sklepów
Katalog » PROGRAMY DLA FIRM
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Wybierz kategorię
SYSTEMY MEBLOWE SHOP LINE
Producent

PayU - Bezpieczne płatności internetowe

Statystyki
Gości online: 6
Informacje o produkcie
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
4REST - Program dla gastronomii (izzyRest)
Dostępność: na zamówienie, termin realizacji do 3 dni

Program dla gastronomii 4Rest (izzyRest) pracuje w środowisku WINDOWS wykorzystując całe jego "dobrodziejstwo" - obsługę myszą, technologię "drag&drop" m.in. dla budowania receptur, definiowania towarów i produktów, możliwość dowolnej konfiguracji wyświetlanych okien, łatwe grupowanie danych. Jest on w pełni zintegrowany z programem Hotel On Line, a także współpracuje z  programem BILANS.

Program cechuje:
łatwa i intuicyjna obsługa (ze szczególnym uwzględnieniem kłopotliwego zwykle wprowadzania towarów, receptur itp),
praca z magazynami w trybie "on-line" - magazyny rozliczane są w momencie zamykania rachunku kelnerskiego
możliwość pracy na zwykłych komputerach klasy PC,
obsługa teminali dotykowych,
współpraca z palmtopami,
obsługa dowolnej liczby drukarek kuchennych,
obsługa drukarek rachunków,
zdalna obsługa przez Internet (szczególnie ważne dla sieci restauracji),
możliwość generowania własnych raportów i wydruków (w tym również raportów w formie wykresów)
duża elastyczność co umożliwia łatwe dostosowanie do potrzeb każdego rodzaju działalności gastronomicznej,
współpraca z urządzeniami zewnętrznymi (nalewaki, automatyczne dozowniki, itp)
dostosowanie do obsługi sieci restauracji. 

Funkcje POS - praca kelnerska:
obsługa ekranów dotykowych,
obsługa palmtopów (dowolnych posiadających przeglądarkę www),
wiele punktów sprzedaży,
łatwa i przejrzysta obsługa,
obsługa dowolnej liczby drukarek kuchennych (system sam rodziela wydruk pozycji z jednego rachunku na poszczególne drukarki, potwierdzanie storna wydrukiem, wydruki kontrolne, itp),
wydruki rachunków wstępnych (dowolnie definiowane z możliwością umieszczenia grafiki),
przyporządkowanie zdjęć lub dowolnej grafiki do poszczególnych przycisków na ekranie,
rozbudowany system uprawnień dla kelnerów,
logowanie przy pomocy kart magnetycznych lub zbliżeniowych,
możliwość nadawania własnych nazw poszczególnym rachunkom lub nazwy nadawane automatycznie,
graficzna prezentacja sali (automatyczne przyporządkowanie rachunku do stolika),
obsługa dowolnej ilości rachunków dla każdego kelnera,
system autoryzacji niektórych funkcji przez managera (nadawane uprawnieniami),
grupowa obsługa rachunku,
łączenie i dzielenie rachunków,
możliwość stornowania pozycji w zależności od nadanych uprawnień,
rozbudowany system rabatowania (karty rabatowe dowolnie definiowane, rabaty kwotowe i procentowe, rabat dla wybranych pozycji, itp),
zmiana kolejności bonowania (technologia drag&drop - przesuwaj dowolnie palcem dany produkt po rachunku w górę i w dół)
atrybuty produktów (np. bardziej wysmażony, mniej wysmażony), w tym również atrybuty ilościowe,
obsługa zestawów alternatywnych (np. frytki lub ryż lub ziemniaki, cola lub fanta lub sprite),
rozliczenia kelnerskie, wydruk rozliczenia zmiany,
definiowane własne raporty kelnerskie,
obsługa rezerwacji stolików (z możliwością wstępnej rezerwacji menu + możliwość automatycznego utworzenia rachunku kelnerskiego na podstawie rezerwacji),
pełna rejestracja historii rachunku,
 
Funkcje "biurowe":
łatwe i naturalne przeglądanie i edytowanie towarów, rezerwacji i produktów (rezygnacja kodów, operacje jedynie na nazwach - najbardziej naturalne z możliwych, zastosowanie technologii drag&drop np .p rzy przesuwaniu towarów pomiędzy poszczegónymi grupami),
definiowane uprawnienia użytkowników,
tworzenie receptur na zasadzie przeciągania myszą odpowiednich składników,
definiowanie receptur dla dowolnej ilości porcji (możliwośc zmiany ilości porcji w trakcie tworzenia receptur,
obliczanie kosztu receptury na bieżąco w trakcie jej tworzenia w/g kosztu bieżącego lub w/g kosztów przyjęcia na magazyn,
definiowalne wszystkie listy słownikowe,
dowolnie definiowalne przeliczniki jednostek miary,
szybki dostęp do raportów i wykresów (np. historia obrotu towarem, stan magazynowy na dowolny dzień wstecz, raport godzinowy sprzedaży)
dowolne wyszukiwanie, filtrowanie i grupowanie danych,
moduł kalkulacji kosztów (doskonałe narzędzie do planowania większych imprez z możliwością zapisania w zewnętrznym pliku danej kalkulacji, automatyczne przygotowanie listy zakupów, itp),
automatyczne raporty braków magazynowych na podstawie stanów minimalnych i poziomów ostrzegawczych,
bezpośredni pogląd rachunków kelnerskich (wraz z ich pełną historią)
dostęp do rozliczeń kelnerskich, analizy rozliczeń,
możliwość śledzenia dowolnych połączeń (np. towar -> receptury -> rachunki na których został sprzedany -> szczegóły rachunku -> szczegóły operacji magazynowej itp),
dowolnie definiowane raporty i wydruki, w tym wykresy,
współpraca z systemem hotelowym HotelOnLine,
dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet,
 
Obsługa magazynów:
rozliczanie magazynów on-line,
dowolna definiowana struktura magazynów,
definiowane rodzaje operacji magazynowych,
łatwe wprowadzanie dokumentów przyjęć PZ (z wykorzystaniem naturalnych przeliczników jednostek miary i zawartości opakowań),
obsługa dostawców,
przeglądanie dokumentów magazynowych w dowolnym przekroju (łączenie, grupowanie, filtrowanie danych),
eksport danych do plików *.xls, *.pdf, *.html, *.txt,
inwentaryzacje + wydruki arkuszy spisów z natury,
dowolne wydruki i raporty łącznie z wykresami,
dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet,
 
Funkcje finansowe:
obsługa paragonów z terminala kelnerskiego i części "biurowej",
obsługa faktur VAT z terminala kelnerskiego i części "biurowej" (możliwość automatycznego łączenia pozycji rachunku według stawek VAT i fakturowania "usług gastronomicznych",
faktury korekty,
zamiana paragonu na fakturę,
obsługa faktur zaliczkowych,
analizy sprzedaży w/g dowolnych danych,
rejestr VAT,
dokumenty KP/KW,
kalkulator odsetek (definiowalna stawka odsetek),
możliwość generowania danych do systemu księgowego,


 Program dla gastronomii  4Rest dostępne pakiety:
- 4Rest - PEŁNA WERSJA.
Umożliwia kompleksową obsługę wszystkich aspektów związanych z działalnością restauracji, w ramach zakupu programu klient otrzymuje dwie licencje umożliwiające uruchamianie modułu 4Rest POS lub modułu 4Rest Biuro/Magazyn w dowolnym układzie (np. dwa stanowiska kelnerskie lub 1 POS + 1 Biuro/Magazyn lub 2 x Biuro/Magazyn po zakończeniu obsługi przez kelnerów, itp)
- 4Rest 1 LICENCJA.
Program dla restauracji w wersji jednostanowiskowej z pełną funkcjonalnością 4Rest. W tej wersji to licencja dla jednego użytkownika pracującego na jednym komputerze (np. w godzinach pracy restauracji jako terminal klenerski POS, później jako obsługa magazynów, kontrola rachunków, rozliczeń, itp.) - jest to idealne rozwiązanie dla małych restauracji, pubów, kawiarni, barów, itp , gdzie liczy się każdy grosz, a użytkownik chce miec dostęp do pełnej funkcjonalności systemu łącznie z magazynami,
- 4Rest POS
Licencja dla jednego użytkownika, wersja systemu niezastąpiona w każdej działalności gastronomicznej gdzie nie potrzebujesz rozliczać magazynów (możesz między innymi: pracować w trybie POS na ekranie dotykowym, kontrolować rachunki kelnerskie otwarte i zamknięte z dostępem do pełnej ich historii, kontrolować rozliczenia kelnerów, sporządzać dowolne raporty (w tym graficzne - wykresy, np. godzinowy raport sprzedaży), prowadzić pełną obsługę dokumentów sprzedaży, itp) Jednym słowem - kupując 4RestPOS masz do dyspozycji cala funkcjonalność systemu 4Rest z wyłączeniem obsługi magazynów.
- BONOWNIK
Licencja dla nieograniczonej liczby urządzeń kelnerskich (np..PA500II) - pozwala realizować zamówienia on-line, przy stoliku klienta
 

WERSJA OPROGRAMOWANIA:
Cena
Ilość
1 463,00 zł
1 100,00 zł
Galeria
Pliki załączone do produktu
izzyREST wersja darmowa (Rozmiar: 25,51 MB) pobierz
Program przeznaczony jest dla klientów, którzy rozpoczynają dopiero działalność gastronomiczną, nie mają dużych potrzeb odnośnie oprogramowania i chcą odłożyć w czasie koszt zakupu systemu komputerowego.
W stosunku do pełnej wersji, izzyRest w wersji JŁ posiada kilka ograniczeń:
- brak możliwości korzystania z programu na kilku komputerach (zawsze jest to wersja jednostanowiskowa),
- brak możliwości zainstalowania serwera bazy danych na innym komputerze - serwer bazy danych musi być zainstalowany na tym komputerze na którym działa program,
- brak możliwości prowadzenia magazynów,
- brak kont użytkowników i systemu uprawnień - istnieje tylko jeden użytkownik administrator z pełnymi prawami dostępu,
- brak możliwości definiowania ekranu kelnerskiego,
- brak możliwości robienia zaawansowanych analiz i raportów,
- brak możliwości wprowadzania kart rabatowych,
Program może być zainstalowany na dowolnym komputerze na którym pracuje Windows, współpracuje z drukarkami fiskalnymi i kuchennymi.
Jest to wersja w pełni funkcjonalna ale pozbawiona zaawansowanych funkcji dostępnych w "pełnej" wersji.
Po zainstalowaniu i zarejestrowaniu programu drogą mailową można z niego korzystać za darmo przez rok.
Po tym okresie można zakupić pełną wersję programu bez utraty jakichkolwiek danych
Koszyk
Twój koszyk jest pusty

MASTER SHOP

Dodaj towar do koszyka, złóż zamówienie, wybierz formę dostawy i płatności oraz podaj swoje dane. Wszystkie ceny w naszym sklepie są cenami BRUTTO.

MASTER SHOP

Napisz do nas!
Odwiedź nas na Allegro!
2721416

Wszystkie ceny w naszym sklepie są cenami BRUTTO, zawierają podatek VAT.
Wystawiamy faktury VAT.


© Master Shop Wyposażenie Sklepów. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.