Formularz reklamacyjny
Formularz odstąpienia od umowy
Działając na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827), podaję do wiadomości Kupującego następujące informacje:
1. Dane sprzedającego
Kompleksowe Wyposażenie Sklepów Master Shop SJ Stolarczyk ul.Kalwaryjska 3, 30-509 Kraków
NIP: 6790123420
KRS: 0000034627
nr tel: 124236347
adres e-mail: info@mastershop.pl
Wskazane dane przeznaczone są również do składania reklamacji.
2. Istotne właściwości towaru
Przedmiotem umowy są: produkty opisane w Sklepie internetowym Mastershop.kqs.pl
3. Cena
Cena towaru widnieje przy każdym produkcie w Sklepie internetowym oraz obejmuje wszystkie elementy poza kosztami przesyłki.
4. Zasady płatności
Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
Płatność z góry - przelewem bankowym lub przelewem lub karta kredytową za pośrednictwem usługi płatności PayU.
Po zamówieniu towaru w naszym sklepie internetowym, wysyłany jest e-mail z poniższym numerem rachunku bankowego, na który kupujący dokonuje wpłaty.
Numer konta do wpłat: ING 30 1050 1445 1000 0023 1527 8537
Za pobraniem gotówką przy odbiorze towaru - zapłata kurierowi.
5. Koszty i termin dostawy
Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionego towaru:
a) odbiór osobisty we wskazanym punkcie Sprzedawcy (po wcześniejszym opłaceniu zamówienia)
b) dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej
c) dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej
Koszty transportu ustalane są na podstawie ilości i gabarytów zamawianych towarów.
Koszt dostawy ponosi Klient, chyba że Sprzedawca określi odmiennie w Sklepie.
Towar wysyłany jest przeważnie w terminie 24 godzin od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sprzedawcy, jednak nie dłużej niż 14 dni od dnia zawarcia umowy.
6. Prawo odstąpienia
Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
Formularz odstąpienia od umowy stanowi załącznik do niniejszej Informacji.
Prawo do odstąpienia nie dotyczy:
– umowy o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
– umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
– umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
– umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
– umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
– umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
7. Koszty odstąpienia
Klient odstępujący od umowy zobowiązany jest do pokrycia wyłącznie następujących kosztów:
– bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy w wysokości opłaty pocztowej za wysyłkę towaru,
– jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
8. Termin związania ceną
Cena umowy obowiązująca w chwili dokonania zakupu nie ulega zmianie do momentu realizacji zamówienia.
9. Sposób reklamacji
A. Podstawa reklamacji
Jeśli na towar została udzielona gwarancja, kupujący uprawniony jest – według własnego wyboru – do stosowania się do procedury opisanej w karcie gwarancyjnej albo do skorzystania z opisanego niżej uprawnienia na wypadek niezgodności towaru z umową (rękojmia).
B. Prawa i obowiązki kupującego
Jeżeli w ocenie kupującego towar jest niezgodny z umową, jest on zobowiązany:
1) odesłać (zwrócić) towar, o ile to możliwe w oryginalnym opakowaniu, na adres Sprzedającego w terminie nie dłuższym niż dwa miesiące od stwierdzenia niezgodności oraz nie później niż dwa lata od dostarczenia mu towaru,
2) wskazać, czy domaga się naprawy, czy też wymiany towaru,
3) wskazać, na czym jego zdaniem polega niezgodność towaru z umową,
4) podać swoje dane kontaktowe w postaci adresu do korespondencji, adresu e-mail, numeru telefonu oraz numeru rachunku bankowego.
C. Termin rozpatrzenia reklamacji
Sprzedawca oświadcza, że reklamacja zostanie rozpoznana w terminie:
– 14 dni, jeśli towar pochodzi od producenta krajowego,
– 21 dni, jeśli towar pochodzi od producenta spoza granic Polski.
D. Sposób załatwienia reklamacji
W przypadku uznania reklamacji sprzedawca dokona wymiany albo naprawy towaru oraz odeśle go – w terminach wskazanych w lit. C – na adres kupującego oraz na koszt sprzedawcy. W takim wypadku kupującemu zwrócone zostaną również poniesione przez niego koszty wysyłki towaru do sprzedawcy.
Sprzedawca wskazuje, że w przypadku gdy naprawa albo wymiana zareklamowanego towaru okażą się niemożliwe lub wymagać będą nadmiernych kosztów albo nie będzie możliwa w czasie wskazanym w lit. C, poinformuje o tym niezwłocznie kupującego. W takim przypadku kupujący będzie uprawniony do żądania:
1) obniżenia ceny towaru oraz zwrotu zareklamowanego towaru,
2) zwrotu ceny towaru przy jednoczesnym odstąpieniu od umowy.
W terminie do 14 dni od wskazania, z którego z roszczeń korzysta, klientowi zostanie zwrócona cena towaru albo jej odpowiednia część.
W przypadku nieuznania reklamacji sprzedawca poinformuje o tym kupującego oraz wyśle mu towar przesyłką na koszt kupującego.
10. Kodeks dobrych praktyk
Sprzedawca nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
11. Kaucja i zabezpieczenia
Sprzedawca nie wymaga od kupującego złożenia kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych.
12. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
Wszystkie ceny w naszym sklepie są cenami BRUTTO, zawierają podatek VAT.
Wystawiamy faktury VAT.